דף נהלים

שלום רב מנויים יקרים
אנו מפרסמים מכתב זה ובו מספר עדכונים ותזכורות הקשורות לשירות הרפואי, לפנייה אלינו בקשר לסיוע בתיקוני בית ולפרסום אודות טיולי השכונה התומכת לשנת הפעילות הנוכחית.

אנו מבקשים לרענן מס' נהלים הקשורים למוקד החירום - לחצן המצוקה המופעל ע"י "מוקד שר"פ": 
יעוץ רפואי בטלפון - חינם 24 שעות.
הזמנת רופא הביתה - בעלות 25 ₪ במזומן בין השעות 14:00 ל- 7:00 בבוקר.
הזמנת אמבולנס אך ורק דרך המוקד - בעלות 25 ₪.(במידה ולא מאושפזים). 
חשוב מאוד לבדוק את תקינות המכשיר אחת לחודש לפחות. הבדיקה ע"י לחיצה על לחצן המצוקה ושעון היד והמתנה כ 45 שניות עד לקבלת מענה. במידה ולא מקבלים תשובה עליכם להודיע לאם/אב הבית בהקדם כדי שנטפל בתקינות המכשיר.
מס' טלפון של מוקד "שר"פ": 073-2341234. השירות הרפואי ניתן בכל מקום בארץ.
גם אם את/ה בנסיעה, בחופשה, או ביקור משפחתי ניתן לקבל את השירות בכל רחבי הארץ!

חשוב לזכור:
  1. המוקד מודיע תמיד שהרופא יגיע תוך שעה וחצי-שעתיים מכיוון שזהו הנוהל הרשמי. לרוב, הרופא מגיע לבית המנוי בזמן קצר יותר.
  2. המוקד מזמין אמבולנס רק במקרים שהמצב הרפואי מחייב זאת לפי שיקול דעתו של הרופא. 
נוהל תשלום והחזר כספי בעבור פינוי באמבולנס:
* במידה ומתאשפזים בבי"ח - אין צורך לשלם עבור האמבולנס -
לוודא מול מרפאת הקיבוץ/ ישוב . 
* במידה ולא מתאשפזים - החזר מלא פחות 25 ₪ השתתפות עצמית. 
* על מנת לקבל את ההחזר הכספי לאמבולנס, לאחר התשלום יש לפנות לאם/אב הקהילה להסדר ההחזר.
* ההחזר הכספי יעשה דרך תשלום לקהילה תומכת בקיזוז 25ש"ח.

במידה ולא התבצע אשפוז:
א' - לשלם את הסכום המצוין בשובר התשלום עבור מ.ד.א. - לשלם תוך 30 יום.
ב' - להעביר את הקבלה (מקור) + העתק מכתב שחרור לאם/אב הבית.
      
** בכדי למנוע אי הבנות, אנו מזכירים שוב כי ההחזר למנויים ניתן רק באם האמבולנס אושר והוזמן ע"י ה"שר"פ" בלבד.

** בכל מקרה, אנו ממליצים לפנות לאב/אם השכונה ורכז רווחה/זקנה כדי לוודא את הליך ההחזר הכספי ולהעזר בכל שאלה בנושא   
    השירות הרפואי.

*** אנו ממליצים מאד להתייעץ איתנו במידה ופנו אליכם מחברות רפואיות (נטל"י, שח"ל וכו') ולא למהר לחתום על עסקת מנוי לפני              
התייעצות איתנו מהסיבות הבאות :
א' - קיים קושי להתנתק מהשירות לחברות הנ"ל - ישנה התחייבות למס' חודשים לעומת מנויים ב"שכונה התומכת" שאינם נדרשים    
      לתקופת התחייבות/המתנה/אכשרה.
ב' - בד"כ עלות המנוי בחברות אלו גבוה באופן משמעותי והשירות זהה ביחס לדמי המנוי ל"שכונה התומכת" המופעלת על-ידי עמותת   
      ותיקי הגליל והנתמכת על-ידי מ.א. הגליל העליון.
- היו בטוחים שאנו תמיד, נייעץ ונמליץ לכם מתוך דאגה לצרכים הרפואיים שלכם.

תיקוני בית:
בסל השירותים של "קהילה תומכת" נכללים תיקוני בית קלים ומגוונים. אנו פונים ומזכירים שבמידה והנך מעוניין/ת בסיוע בתיקונים, פנה לאם/אב הקהילה עם הבקשה ואנו ננסה לסייע בתיקון או שנפנה לבעל מקצוע אמין המוכר לנו המעניק שירות מהיר ומחיר סביר.

"קהילה בקשר" מטיילת בדרכים ובחו"ל:   
ניתן להתעדכן כאן באתר לגבי טיולים בארץ ובחו"ל

אנו מבקשים לידע את בני המשפחה במכתב זה.
בריאות טובה לכולם, 
מצוות קהילה בקש"ר